Valikko Sulje

Brändiuudistus, uudet nettisivut ja herkulliset monikanavaiset kampanjat

Kehitimme kotimaisen pikaruokaketju Xmealin brändiä suunnittelemalla raikkaan ilmeen ja fiiliksen ketjun mainontaan. Uudistuksessa keskityimme kampanjamainoksiin sekä ketjun nettisivuihin. Tavoitteena oli lisätä houkuttelevuutta ja tehdä mainonnasta mieleenpainuvaa.

Syötävän hyvä kampanja

 

Viritimme puhetapaa rennoksi ja leikkisäksi. Ilmeeseen toimme mukaan sähäkkää värien iloittelua, rohkean ja viestiä tukevan typografian sekä runsaan annoksen rohkeutta.

Suunnittelimme uudistuksen yhteydessä suuntaviivat, joiden pohjalta toteutamme Xmealin vaihtuvat mainoskampanjat myös jatkossa. Kampanjamateriaalit sisältävät toimipisteissä näkyviä materiaaleja, kuten julisteet ja näyttöaineistot sekä bannerimateriaalit nettisivuille ja ketjun hallinnoimiin some-kanaviin.

Elävät ja monipuoliset nettisivut

 

Nettisivuilla tärkeää oli nostaa vaihtuvat kampanjat tehokkaasti esille ja tuoda Xmealin herkulliset ateriat näkyville. Tärkeimmät viestit haluttiin kertoa jo etusivulla. Karttanäkymä toimipisteistä, sosiaalisen median syötteet ja ajankohtaiset tiedot nostettiin heti silmäiltäviksi.

Rakensimme nämäkin sivut toiminnallisuuksiltaan monipuolisen WordPress-julkaisualustan päälle. Runsaan sisällön vuoksi myös sivuston tekninen optimointi oli tavallista tärkeämpää. Elävyyttä on sisältöjen lisäksi tehostettu näyttävillä animoinneilla kampanjabannereissa ja mikroanimoinneilla sisältönostoissa.

Herkullista eikö totta?

 

Olisiko nyt sopiva aika uudistaa teidän brändiä tai suunnitella uudet kotisivut?

Tutustu muihin töihimme

Kuukausittain vaihtuvien kampanjoiden jalkautus valtakunnallisesti

Lue lisää...

Laaja tuotevalikoima näyttävästi esille

Lue lisää...